Omruilservice

Bij Horren24.nl meet je zelf de horren in. Dan kan je onverhoopt wel eens een foutje maken. Geen probleem! Met onze ruilservice heb je snel nieuwe horren in de goede maat in huis. Hieronder vind je verdere informatie over onze unieke ruilservice.

Oeps, De hor past niet… (Kan gebeuren!)

Maatwerk horren die via het internet zijn aangekocht kan je normaliter niet omruilen. Normaal hebben klanten volgens de wet het recht om een product binnen 14 dagen te retourneren. Maar als het om op maat gemaakte producten gaat, zijn deze helaas uitgesloten van het herroepingsrecht. Dat is omdat deze producten niet opnieuw kunnen worden verkocht aan een andere klant.

De Horren24.nl ruilservice biedt de oplossing

Wij doen het anders! Wanneer er een meetfout is gemaakt krijg je 40% korting op een nieuwe inzethor of klemhor. De originele hordeur? Die kan gewisseld worden op locatie. Hiervoor betaalt u alleen de verzend- en ruilkosten van € 75,-. Voor de rolhor Zenit krijg je 20% korting op een nieuwe. Het is per bestelling mogelijk om eenmalig te ruilen tot maximaal 3 producten.

De ruilservice is bij vrijwel alle producten mogelijk

Omruilen van de horren kan je eenmalig per order doen tot een maximum van 3 producten. De levertijd van de omruilingen kunnen enkele dagen langer duren dan de reguliere orders. Wanneer het nieuwe product geleverd wordt moet het oude product retour worden gegeven, ingepakt en beschermd.

Gebruik maken van de ruilservice van Horren24.nl?

Dat kan tot 20 dagen na levering van de order. Neem contact met ons op via de klantenservice onder vermelding van ‘ruilservice’ voor een voorstel en aanvullende voorwaarden. Wij doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn!