Levering en verzendkosten

Horren24.nl verzendt rechtstreeks vanuit Keje naar de klant. Zo houden we de levertijden kort en kunnen wij de prijs voor de horren van Keje laag houden. Hieronder vind je verdere informatie over de levering en verzendkosten.

Info per onderwerp

Levertijden

Horren24.nl hanteert korte levertijden. De horren worden direct vanuit Keje naar de klant gestuurd.
Met gespecialiseerd transport dat Keje intern verzorgd zodat er minder kans is op schade tijdens transport.

Product Levertijd
Inzethor 3 weken
Klemhor 3 weken
Rolhor Zenit 3 weken
Plissé hordeuren 3 weken
Bestel je een afwijkende RAL-kleur is de levertijd 6 weken

Verzendkosten

Er zijn geen verzendkosten, de verzending is dus helemaal gratis bij alle orders via Horren24.nl. Wij hanteren geen verborgen kosten en ook geen administratie of verpakkingskosten.

We leveren gratis in heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. Voor leveringen in Vlaanderen worden verzendkosten van € 25,- in rekening gebracht. Houd er echter rekening mee dat we vanwege logistieke beperkingen momenteel geen leveringen doen naar de Waddeneilanden en Wallonië.

Levering

De dag voor levering ontvang je vanuit Keje de track and trace voor jouw bestelling. Daarin wordt een tijdsvlak aangegeven waarbinnen de chauffeur zal leveren. Zo hoef je niet onnodig de hele dag thuis te blijven. Keje levert van maandag tot vrijdag tussen 7.00 uur en 17.00 uur.

Ander afleveradres

Tijdens het afronden van de order kan je kiezen voor een ander afleveradres.

Niet thuis?

Geen probleem. De bezorgdienst van Keje is twee keer per week in de regio. Dan schuift de bezorging op naar het volgende moment in de regio. Uiteraard probeert de chauffeur ook de order bij de buren aan te bieden. Veelal gaat het om grote verpakkingen en zullen niet alle buren deze in ontvangst willen nemen.

Transportschade

Erg vervelend wanneer dit voorkomt. Horren24.nl is verantwoordelijk voor het transport naar de klant. Mocht er een product beschadigd raken tijdens transport zullen wij deze repareren of vervangen. Kosteloos.
Zie je de schade bij aflevering? Meld dit dan ook gelijk bij de chauffeur. Zie je de schade pas na het uitpakken? Ook geen probleem, wij regelen het voor je. Breng ons altijd (binnen 7 werkdagen) even op de hoogte dan zorgen wij dat het correct wordt opgelost.

Retour sturen

Met maatwerk producten is iets bijzonders aan de hand als het gaat om het herroepingsrecht en het retour sturen van het product. Normaal hebben klanten volgens de wet het recht om een product binnen 14 dagen te retourneren. Maar als het om op maat gemaakte producten gaat, zijn deze helaas uitgesloten van het herroepingsrecht. Dat is omdat deze producten niet opnieuw kunnen worden verkocht aan een andere klant. Wel hebben wij de ruilservice wat de unieke optie geeft om alsnog passende horren te bestellen.